Jesteś tego warta – hasło reklamowe o niby pozytywnym wydźwięku ⁉
Jesteś tego pewna❓
Jeśli przyjrzymy się bliżej, to okazuje się, że to hasło reklamowe, którym jesteśmy karmieni od wielu lat – drenuje nas na poziomie podświadomym oraz energetycznym.
Kupujemy, aby się dowartościować – jednocześnie wydając pieniądze na coś, czego wcale nie musimy potrzebować równocześnie przyznając bez przyznawania się przed sobą, że ten produkt poprawiający coś tam w naszej urodzie jest nam potrzebny, bo nasza uroda nie dorasta do określonych wzorców narzuconych przez tzw. “społeczeństwo”. Doprecyzujmy – naiwne, łatwowierne, zmanipulowane i nie używające szarej masy spomiędzy uszu, społeczeństwo.
Jeśli kupisz trzeci krem przeciwzmarszkowy, którego jesteś warta to będziesz dostrzegać, coraz więcej zmarszczek, będziesz się nimi martwiła, będziesz negowała i podważała swoją wartość – bo znów nie dorastasz do standardów i potrzebujesz kolejnego kremu przeciwzmarszczkowego, bo masz zmarszczki, których masz coraz więcej, bo przecież się na nich właśnie koncentrujesz. No bo jeśli jesteś warta, czegoś, co poprawia twoją urodę to w Twojej podświadomości “wytwarza się” nakierowanie na “wykreowaną” potrzebę poprawiania urody. Brak jest natomiast akceptacji naturalnych procesów życiowych, zauważania piękna, dbania w naturalny i dostosowany do siebie sposób. Generowany jest nadmierny strach przed zmarszczkami.
Pamiętajmy, że akceptacja nie oznacza ignorowania zmarszczek, dbałości o cerę, czy nawet braku stosowania środków redukujących zmarszczki. Akceptacja oznacza przyjęcie i zauważenie całościowego procesu dojrzewania człowieka wraz z odpowiednią dbałością o siebie.
A co uważamy za odpowiednią dbałość❓ Akceptowanie procesu, dbanie o skórę, posiadanie zdrowego dystansu do zmarszczek radości, bo one rozświetlają cerę osoby wiekowej dużo bardziej niż gładka skóra. Załamujące się światło na tych zmarszczkach pokazuje mądrość, dojrzałość, którą się dostrzega, jak i ogromną życzliwość takiej osoby ❗❗❗
W naszym społeczeństwie natomiast śmiech jest karalny i lepiej mieć gładką, mimo, że ponurą, skórę w wieku 60 lat. Często chorą lub sparaliżowaną botoksem.
Ty wybierasz ❗❗❗
Używasz szarej substancji słuchając haseł reklamowych, przyglądając się dokładnie całemu kontekstowi i podejmujesz adekwatne decyzje lub poprawiasz sobie samopoczucie, poprzez dowartościowywanie reklamowym hasłem i produktami. Jesteś tego warta ❗❗❗ Tego, czyli czego … ❓
Authors: Agnieszka Szotek & Joanna Mrozek
Design: Agnieszka Kmiotek
Photo: from Freepik